maandag 5 november 2007

Wát - een hond!?

Het is niet - te - geloven! Ik krijg een hond. Wat krijg ik? Een hond! Wanneer? Hoogstwaarschijnlijk binnen twee weken. En dan verbaasd zijn als ik denk dat ik droom. Een onwijsschattig Jack Russeltje. En ik kan béwijzen dat zij schattig is. Kijk maar. Nou ja- niet nu. Dat zei ik immers ook niet.

Hoe dan ook, morgen gaan we het diertje bezoeken, om te kijken of ze iets voor ons is. Ja, het is een teefje. En ze is zó schattig. Zondag 18 november wordt ze 8 weken, dus met een beetje geluk wordt dat de datum dat we haar kunnen halen. Maar nu loop ik wel erg hard van stapel, we moeten haar eerst eens zien. Laat ik maar gauw doorgaan met informatie zoeken over de opvoeding van honden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja, de vraag die ik dan heb is hoé kan je het beste een hond opvoeden ?
Zindelijk maken is één onderdeel, maar hoe zit het met de rest ?

Paul.